uw bratwursts en brouwen houden

Forum mieszkańców Bajeczna Przystań - Bajeczna 6.
yaya2017

uw bratwursts en brouwen houden

Post autor: yaya2017 » 11 paź 2017, o 05:15

wanneer plaid wollen jassen populair waren omdat ze van kraswol waren gemaakt, en niet omdat de stedelijke lumbersexuals ze aan het dragen hebben Nike Air Max 90 Womens Black gehouden - uw bratwursts en brouwen houden Adidas EQT Support ADV Femme koud bedoeld om een ??Coleman koeler te kopen.
Die stalen beklede Colemans waren veel robuust en gemakkelijk gesloten, waardoor ze populair waren onder buitenlanders. (U kunt ze nog kopen, zij het iets bijgewerkt.) Maar ze hebben je koude bezuinigingen lang niet koud gehouden, en ze lijden aan dunne plastic stukken die vaak gebroken zijn. All-plastic koelers waren lichter, dikker en goedkoper,Nike Air Max 2016 Dames maar bleven ook vaak in het veld.
In 2006 heeft Yeti het koeler spel opgewekt, waardoor een scherpe maar zware ijskast werd gemaakt van roto-gegoten kunststof, waardoor een stuk Adidas Superstar Femme Noireconstructie met dikker muren voor meer isolatie en robuuste hoeken mogelijk was om ruw buitenspel te weerstaan. De verkoop ging af. Het bedrijf sloeg in 2016 meer dan 460 miljoen dollar aan, omdat de buitenaards naar de prijzige, maar zware koelers kwamen, omdat ze Nike Air Max Command Womens het seizoen Nike Internationalist Dames na het seizoen duurde en de levensduur van het eten en het bier kouder bleven.
Met dergelijke verkooppunten namen andere bedrijven kennis en klopte de markt over. (Yeti heeft net een rechtszaak gewonnen tegen een rivaal die hun ontwerpen nauwkeurig nabootsde.) Maar de meest recente concurrentie voor de avontuurlijke koeler koning is afkomstig van de bekende OtterBox-apparaat. De Nike Air Max 95 Mujer nieuwste Venture Line van Otterbox, die in juni uitgekomen is, is ontworpen om het zware koelerpad dat door Yeti's handtekening Tundra producten wordt gecombineerd (of hoger te maken) overeenstemmen (of hoger). Ik had het geluk om testers van beide producten deze zomer te krijgen, dus natuurlijk Ik deed wat een verslaafde man zou doen: ik heb ze tegen elkaar geplunderd tegenover de beproefde Nike Air Presto Womens veteraan - in een strijd van ijskast suprematie. Adidas Superstar Femme Ik heb een (meestal wetenschappelijke) ijsshow op mijn achtertuin gemaakt Adidas ZX Flux Womens door een ultra-vochtige augustus in Noord-Carolina. Mijn methode was simpel: Leg elke koeler met ijs op, laat ze het uitzetten en weeg het ijs na de dagen in de Noord-Carolina warmte.

ODPOWIEDZ