Avant d'acheter des chaussures

Forum mieszkańców Bajeczna Przystań - Bajeczna 6.
yaya2017

Avant d'acheter des chaussures

Post autor: yaya2017 » 1 wrz 2017, o 05:59

Het Insider Picks-team schrijft over dingen die we denken dat u het leuk vindt. Business Insider heeft geaffilieerde partnerschappen, zodat AAdidas Superstar Dames Zwart we een deel van de inkomsten uit uw aankoop krijgen. Het gaat niet om geschikte debattatiken om iemand te overtuigen dat kleine veranderingen op wereldschaal een enorme impact kunnen hebben in de 21e eeuw. Neem bijvoorbeeld het feit dat Amerikanen alleen elke dag gemiddeld 500 miljoen plastic strooien gebruiken, die de Be Straw Free-campagne door de National Parks Service hebben ge?nspireerd. Het is een schijnbaar onbeduidende gewoonte die enorme gevolgen heeft: dat plastisch afval in de wind komt Onze oceanen, het vervuilen van het water en het doden van dieren, alleen om uiteindelijk terug te komen naar ons via het voedsel dat we eten (en het micro-plastic in hen). Om het Nike Air Odyssey Dames probleem aan te pakken en een duurzamer (en wederzijds voordelig) bedrijf te bouwen Plan, adidas geparenteerd met parley voor de oceanen om de miljoenen pond www.djherouan.fr plastiek te herstellen die de oceanen van de wereld nu vervuilen. In plaats van overblijfselen, heeft Adidas een slimme manier gevonden om recycling te gebruiken voor hun (en de planeet) voordeel. Als het beslissen om geen strooien te gebruiken, heeft het een enorme impact op het milieu, overweeg dan de impact van een wereldwijd merk zoals Adidas zou kunnen hebben. We hebben allemaal gehoord van de verschrikkelijke "Grote Stille Oceaan Vuilnisvlek", die in wezen een enorme zweep van oceaan is bedekt in pelagische kunststoffen, chemisch slib en ander afval dat daar door de Noord-Pacific Gyre's stromen wordt gevangen. En de meeste mensen vinden het verrassend dat in 2015 een Nike Air Max 90 Homme Noir studie schat dat ongeveer acht miljoen ton van ons plastic afval jaarlijks uit de zee komt.

Adidas vindt daar gebruik van voor dat afval, dat het niet alleen Adidas Ultra Boost uit onze oceanen vergt (wat betekent dat ze niet meer uitkomen in zeeschildpadden en maagden) maar ook de gebruikelijke adidasgrootte omzetverhoging biedt die ons ook een gezonde markt biedt. . Dus we hebben vastgesteld dat de Adidas x Parley schoenen een ecologisch goed idee zijn, maar zijn ze nog steeds goede schoenen? Ik heb onlangs een paar Ultra Boost X-schoenen gekregen die uit de Parley-samenwerking kwam en ik hou van hen. Ze zijn gemaakt met Adidas 'Boost-technologie, waar u hier meer over kunt lezen, maar het belangrijkste voordeel is dat het superhoge rendement voor hardlopers biedt en uw schoenen ultracomfortabel maakt. Hoewel nieuwe sneakertechnologie op zijn best lijkt, is dit echt geen gimmick - en het blijft door de lijn van Adidas verspreiden. Een andere zorg voor nieuwe technologie is dat de schoen functioneler Adidas ZX Flux Womens zal kijken dan stijlvol - iets dat zeker geen probleem is met de Ultra Boost X Parley. Het komt in twee kleuren: wit met bleek, paars blauwe en lichtblauwe tinten (afbeelding hierboven) en een intense marine / lichtblauwe mix, met beide kleuren die verschillende stemmingen van de oceaan nabootsen. De sokkelachtige Primeknit-bovenkant voelt comfortabel en ademend, en de stijl zelf is een van mijn favoriete delen over de schoen - wat groot is omdat ze een van de meest comfortabele lopende schoenen die ik ooit heb gehad. De Boost-technologie zorgt ervoor dat het lopende gevoel effectiever is en het bovenste gedeelte helpt bij het vergemakkelijken van een goede luchtstroom en houdt mijn voeten tegen oververhitting. Als ik een persoonlijk record op een rit zou breken, zou ik het waarschijnlijk in deze schoenen doen. Plus, de Nike Air Max 90 Femme Rose breien en ultra lichtgewichte rubberen zool maken ze tot de lichtste schoenen die ik bezit, evenals de meest bruikbare voor mijn lopende runs. Ze zijn $ 200, maar het Nike Roshe Run Femme zou een makkelijke beslissing zijn om een ??ander paar te kopen om ze te vervangen als ik ze ooit kwijt raakt.

Het enige wat ik zou noemen is dat de Ultra Boost X Parley smal kan voelen (de mijne is knap maar niet ongemakkelijk), dus als je bredere voeten hebt, wilt u misschien een van uw gebruikelijke maten en een maat bestellen om comfort te vergelijken. In 2020 wil Adidas dat alle schoenen gemaakt worden met gerecycleerd plastic, dat goed is voor de gezondheid van de planeet, maar het is goed om te weten dat hun eerste voorspelling in duurzaamheid succesvol is. Als u op zoek bent naar een lichtgewicht , Comfortabele paar loopschoenen met innovatieve technologie, www.flavorz.co.uk een mooie look en een positieve milieueffect - u wilt misschien de Adidas Ultra Boost X Parley checken. En als ze om een ??of andere reden niet voor je werken, Adidas Superstar Femme Noir heb je 30 dagen om ze terug te geven. Als u meer wilt zien van Insider Picks, verzamelen we e-mails voor een aanstaande nieuwsbrief. Je bent de eerste die over de spullen die we bedekken horen. Klik hier om je aan te melden. Disclaimer: Dit bericht wordt u door Insider Insider's Insider Picks team gebracht. Wij streven ernaar om producten en diensten die u interessant zou kunnen benadrukken, en als u ze koopt, krijgen we een klein deel van de omzet uit de verkoop van onze handelspartners. We ontvangen producten vaak van fabrikanten gratis om te testen. Dit richt ons niet over de vraag of een product al dan niet wordt aanbevolen of niet. Wij werken onafhankelijk van ons Adidas NMD Heren reclame-verkoopteam.

ODPOWIEDZ